yester-me, yester-you, Yesterday


Gårdagskvällen efter jobbet spenderades med Tove, Ahlander, Bischoff, Hellman med flera på en terass mitt i staden. För alla där så var det förfest men för mig var det mer umgänge. Då man inte är 18 år slagna ännu så kan man inte följa med och ha kul på krogen utan det bli hem och kolla repriser av bosse bildoktorn eller liknande, Svinkul!

Jag hoppas i alla fall att ni som gick ut hade det riktigt roligt! Kollade på bogrens hemsida och hittade några bakdelar som jag kände igen. Plus att jag fortfarande lite i chock att Tove hade på sig en lila tunika på igår och inte svart.. mycket annorlunda :)

Idag blir det lite mera jobb och sen morsdag firande :) jag har ju ändå bakat muffins åt min mammsibumsing :) Ni får inte glömma av av att gratta era mödrar på hennes dag idag! ♥


Kommentarer
Postat av: tove

jag förstår att du är i chock! det är nästan jag med ;) läckra bakdelar hörru! och ja, jag menar att du skulle va långsam ;D

2009-05-31 @ 11:40:34
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0