week 20 - done

Sista dagen på vardagsveckan imorgon och det kan nog vara en av de segaste på länge.. Jag har varit upp och ner och lektionerna har tillägnats projektarbete. Det blir intervju på Måndag med vår kära Björne :) Helgen, jaa vad händer i helgen? jag ska jobba 12-17 lördag och söndag men sen då. Det är nog bland de första helgerna som jag inte har en enda plan men det kommer väl alltid upp något :)

Under mitt letande efter present till systern min så hittade jag en flashig t-shirt och grymt coola solisar på ginatricot, de får nog bli stekar brillorna till smögen och kommande utomlandsresorna :) 59 kr endast!



Kommentarer
Postat av: Tirova

Svar: Jag tror att det kommer ifrån Gina :)

2009-05-14 @ 23:27:45
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0