the day of today

Idag har jag mest varit ute och sugit in all sol jag kan få. Sedan till jobbet klockan fem för att servera pizza fram tills tio/elva så nu har jag landat i soffan hemma his mamma och funderar starkt på att dra mig till sängen. Men tänkte först presentera min nya slappar favorit låt av kate perry. Ni hittar videon här så nu är det bara för er att lyssna och säga vad ni tycker om den. När jag själv lyssnar och sjunger med så byter jag ut with him mot alone i refrängen, se nedan. men det är bara vad jag gör ;)

Så nu hoppar jag till kojs! Sov så gott nu allihop ♥

Cause when I'm with (alone) him
I am thinking of you
Thinking of you
What you would do if
You were the one
Who was spending the night
Oh I wish that I
Was looking into your eyes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0