i need technology

Jag är riktigt sugen på att köpa nya tekninksaker, draget efter teknikprylar är nått som går i familjen och nu har det börjat i mina fingrar! Jag har hittat lite saker som jag skulle vilja köpa eller få..

Minidator, jag börjar bli riktigt trött på min jätte till dator och skulle gärna vilja ha en minidator som är så inne nu. Just för att den är så liten och smidig så skulle man kunna ha med sig den mer, behöver helst ett bärbart bredband då också..

Är det någon som har tips på någon bra?




Ny mobil,
jag har sagt det tidigare att jag vill byta ut min telefon. Just nu har jag fortfarande min systers telefon som nu vill ha tillbaka den och jag vill inte ha tillbaka min LG klump. Tänkte därför införskaffa en sonyericsson w320, se bild. Vet inte om jag vill ha den i svart eller vitt men det lutar åt det vita hållet, vad tycker ni?





Ipod, joo jag har redan en stor ipod av den gamla modellen som fungerar super men jag är lite sugen på att köpa den lilla nu. Den är mindre med samma funktioner och även bättre. jag skulle helst vilja ha en hel vit, det vore så snyggt men har inte hittat de ännu, sen är det pengafrågan som är problemet..





Epilator, som en rakapparat som nopprar bort håren. Jag är så trött på att behöva raka benen hela tiden så funderar på om en epilator funkar. Är det någon som vet om det fungerar bra? Eller om det gör ont? Tycker att det vore en bra investering om det verkligen funkar, och vill man vara fin så får man lida pin.





Kommentarer
Postat av: Anna

jag vill också ha en minidator :)

2009-05-03 @ 09:47:25
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Rapport från MM

apple tillverkar inga helvita nano så inte konstigt att du inte hittat någon!

2009-05-03 @ 12:00:25
Postat av: amanda

jag har en svart nano ju! precis en sån som på bilden, och mamma använde en epilator typ innan hon skulle gifta sig, svin ont! tydligen..

2009-05-03 @ 14:30:58
Postat av: Frida

haha epilator är sånt där som tanter använder, typ min mamma^^ kom hit så testar vi vetja haha xD

2009-05-03 @ 16:43:08
URL: http://freeda.webbogg.se
Postat av: caroline

Ja det är mycket skönare med en mini-dator. Jag hade också en klump till dator förut. :)

2009-05-03 @ 21:36:33
URL: http://vikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0