summary of this weekend

Nu är då ledigheten slut och tillbaka till skolan och allt vad det innebär. Helgen har bjudit på en hel del roliga och andra mindre roliga upptäkter :) Samma dag som ledigheten började så kidnappade vi Hanna och firade henne lite smått :) Sedan på Torsdagen så var det dags för hard workwork för min del. Efter jobbet så försökte jag hitta folk som ville umgås men då alla har fyllt 18 (det känns iaf som om alla) och ska ut på krogen så får vi unga och friska softa framför tvn med godis :) Träffade Hanna Lindström och co. när de var på väg ner mot krogen och då va jag sur som satan för att jag inte ens har möjligheten att gå med.. menmen.

Fredagen var min helt lediga dga på länge, jag varken jobbade eller gick i skolan :) så då blev det frukostfika med Lindström tills det började regna :) Lite senare på kvällen så for jag vidare till Fanny Berggren för att käka grillat och kolla på 27 dresses :) riktigt trevlig kväll! dock en nära-döden-upplevelse när vi fick skjuts av denise.. ojojoj!

Lördag och Söndag har tillbringats på jobbet. efter jobbet i Lördags så kände jag mig riktigt hurtig då jag var ute och sprang vilket inte har skett på ett bra tag.. När sedan Sofia kom hit så skulle vi gå och handla ingredienser till att taga tacos men då var det stängt och vi gick på till riviera för att dela på en pizza och det var den absolut flötigaste pizzan ja någonsin sett! Det var små sjöar med fett mellan såsen.. uschuschsuch va illa vi mådde efter den! Men för att förbränna den så var vi ute och gick i ca 1,5 timme och pratade ut om allt och ingenting :) Sedan var det sleepover då båda två var helt dödströtta! :)

Så nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet och ska antingen slappa eller ta mig ut på en löprunda idag igen, får se vad vädret tillåter :) ska jobba lite med projektarbete och måste plugga matte :S aja, trevlig helg har det varit iaf :D ha det skönt allihop och hoppas ni har haft en bra helg! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia!

det har varit en bra helg, och carro.. vi har en plan!

2009-05-24 @ 20:02:40
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och du frågade inte mig ^^ jag har haft skit tråkigt i helgen för att alla bara går ut ^^ :P

2009-05-24 @ 22:31:55
Postat av: Sofia!

sv: jaadu, har inte kommit alltför långt, allt som verkade solklart igår har känts mer tveksamt idag... hahah, är du förvånad? ;) men hur går det själv?

2009-05-24 @ 23:14:24
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; aa visst är de fina :)

2009-05-25 @ 09:27:35
URL: http://alexxandrah.blogg.se/
Postat av: frida

snajsig bloggen är :D Synd att jag deckade på torsdagen annars hade jag ju varit med dig haha xD Men det blir fler tillfällen när alla ska ut och det är bara du och jag kvar typ ^^ haha.. men du! jag fyller SNART! :O fem veckor kvaaaar :D

2009-05-25 @ 16:23:26
URL: http://freeda.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0