closetnews

Missat att visa vad jag har köpt senaste tiden så här kommer de mesta ifrån Maj månad som numera pryder mina garderobshyllor :) Riktiga kap allting faktiskt!
Men nu gott folk så blir det kvällsfika med te och tv :) sedan ska jag nog på med bra chill musik, myskläder och två tidningar :) Mm, låter som ett riktigt lovande slut på kvällen :) sov så gott! ♥


vit klänning med spets ifrån åhlens, linne med färg ord (jag kallar det anti-rasism linnet) från H&M, vit tunn t-shirt men tryck av NY ♥ ifrån ginatricot och korall/rosa linne med ficka från H&M




halsband med pistol händefrån JC, halsband med glasögonformat hänge även de ifrån JC, guldiga örhängen också från JC och favoriten guld ring med nitar från glitter




klicka på bilderna för att de dem större


Kommentarer
Postat av: hahaha LOL !!!

- ..............

2009-06-01 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0