hard work work

Det är så min helg har sett ut i det stora hela. Har haft små inslag av mina kära vänner där i mellan :) Idag gjorde jag en tråkig svenska inlämning både innan och efter jobbet. Fick finfrämmat utav amanda och sofia idag på Benidrom, alltid lika trevligt med lite glada miner :D reunion snart tycker jag!

Aja, imorgon är det måndag igen och denna veckan bjuder på start av projektarbete, spanskaprov och religionsprov vilket alltid är lika roligt. Onsdagen ska dock ägnas åt att lyssna och titta på treornas projektredovisningar så det är slappt.

För er som sitter hemma och bara väntar på att bilderna ifrån valborg ska komma så kommer dom så fort som möjligt, håller på att lägga in bilderna nu och eftersom jag har massor av överskottsenergi nu av någon konstig anledning så kommer de på en gång :) Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart det blir reunion!du missade dock det söta gayparet jag och sofia hade kul åt! inget fel på sånna som är gay, men sofias kommentar var klockren! s:är det två killar?

a:jag vet inte haha!

s:det är ju svårt att se när han/hon har både skägg och bröst.

2009-05-04 @ 13:42:22
Postat av: amanda

det innnan var postat av amanda:)

2009-05-04 @ 13:42:54
Postat av: Sofia!

hahaha! :D underbar eftermiddag! och alltid trevligt att se andra slita och jobba ;) nej, men du va duktig carro lilla! och onsdag är det ju cruuuuising som gäller (Y)

2009-05-04 @ 18:04:14
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0