four favourites from

GinaTricot. jag hittade precis fyra stycken sommar favoriter och jag är inte själv förvånad att två av dom är korallfärgade :) Men favoriten nummer ett är ändå den svarta klänningen med den indianinspirarad pärlkanten högst upp!dagen som sådan har handlat om projektarbete och matte provet imorgon.. vetisjutton hur det kommer att gå, det är ju ändå fyyyraaa timmar som man ska sitta och försöka samla ihop poäng. Jag har i alla fall inhandlar lite prov-snask så att man kan maximera upp energin lite, det blev dumlesnacks, vindruvor och fanta. en riktig favorit! :D

nu ska jag och pappa ta kvällsfika med grapefrukt, tee och vaniljglass med oboy ovanpå :) smarrigt värre! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0