feet in pain

efter att ha sprungit om inte kutat omkring inne på jobbet mellan 17-23 ikväll så är man ganska så trött och har ganska ont i fötterna. Den enda tanken jag hade under timmarna på jobbet var "vem fan går ut och käkar på en tisdagkväll?"  och svaret är massor! men som sagt pengar är pengar och de kommer att behövas i sommar :)

Jag sänder även ett extra Grattis till hanna min vän som spikade hennes teoriprov idag, de är rätta takter! GRATTIS!

Jag måste säga att det är Nu precis nu som man som singel vill ha ett par varma mans armar att krypa upp i. Men om man som jag inte har det får man göra det bästa av situationen och njuta av att få ha hela sängen och allt täcke för sig själv istället :) Sov nu så gott allihop, godnatt kramar från mig :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0