changes

yes, you are right! jag har ändrat uteseendet på min blogg. Kände att den var lite tråkig och höstig så nu är den lite mera matchande till årstiden. Bilden som headern är tagen på utkiksplatsen i Lysekil. Det är nog bland de vackraste platserna på jorden. vid solnedgången är hela himmelen i rosa nyanser och man kan se hur långt som helst :) Under hela sommarmånaderna är den platsen helt underbar :) så det kan jag verkligen rekomendera! :D

Nu ska jag ordagrant krypa i sängs för jag har så ont i fötterna efter att ha jobbat :) men vad gör man inte för lite cash! nightynighty! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia!

ååh lysekil <3

sv: haha, det är hemskt och sorgligt jävla skitstad!

2009-05-25 @ 23:51:37
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0