by bought bought

Stan med mamma är alltid lika givande och roligt. Efter idag kom jag hem med en vit spetsklänning, ett par blommiga balleriana skor och en skinnjacka :) är fortfarande inte heeelt säker så jackan men det är ju öppet köp så får se hur det blir, den är trots allt svart vilket jag helst inte ville ha men men.. bilder kommer

Imorgon är det inga lektioner utan projektdag hela dagen, vi ska lyssna på treornas projektredovisningar.. Min grupp ska gå på Tjejer i Fokus  Vem gömmer sig bakom svarta kappan, Modevining Modet genom tiderna, kanske inte de roligaste men modevisningar är alltid trevligt :D vi hoppas på goodiebags :) efter skolan blir det träning med Sofian och det är välbehövligt för det var banne mig ett tag sen..

Nu blir det lite tv och te innan det är dags att sova, sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0