alot of muscles


Ni som är som jag, alltså ni som älskar män/killar med muskler, ni skulle ha varit med mig på jobbet idag. 30 personer hade reserverat bord och sen när de kom så var det snygg kille efter snygg kille som ramlade in och för mig så var det gåshud non-stopp.. Och de hade inte bara snygga muskler de va verkligen sjukt snygga nästan varenda en, helt otroligt! Det var verkligen ljuspunkten på dagen och jag får gåshud bara nu när jag skriver om det :s Jag undrar verkligen vad de var för lag, det måste ha varit typ amerikans fotboll eller nått för alla ver verkligen gigantiska, mums! ;) Ett speciellt tack till er för att lysa upp min dag med era kroppar :)

Ikväll bär det av vill Hanna för hemma kvällsmys med tjejer! Bilder kommer säkerligen senare :)
Ha de! ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag kan föreställa mig hur din reaktion blev när de där killarna kom in haha xD fan jag skulle varit där!

2009-03-29 @ 19:27:57
URL: http://freeda.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0