you never know


Jag är imponerad och förvånad över Malena Ernman, en helt udda låt som sjungs av en tjej som knappt ingen i Sverige har hört talas om och vinner Melodifestivalen. För er som sitter hemma och är arga och förbannade så kan jag säga att denna Malena faktiskt är riktigt känd på andra ställen i världen. Sen kan man fråga sig, när var det senast som en tippad elelr vanlig låt vann Eurovision? Som exempel har vi Finland.. Så jag tror på Malena och jag hoppas att denna franska hit gör nått oväntat och spektakulärt när det väl gäller i Ryssland. På tal som konstiga låtar så kan jag nästan för att skryta säga att jag "kan" sjunga liknande Malena, pappa blev nästan imponerad när jag sjöng med i vardagsrummet :) så press play och sjung med här nedanför, texten och allt finns med! :D good luck! ♥




Kommentarer
Postat av: Sofia!

bra sagt carro, jag tror på henne ;D

2009-03-15 @ 16:04:32
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0