first day of the week


Jag kan inte påstå att det var någon speciell Måndag, de är den 16 mars och Herbert och Gilbert har namnsdag och jag inte gjort någonting, satt kvar i skolan till tre och sen jag har försökt att göra så lite så möjligt :) Jag har under förra veckan kommit i kontakt med mitt undermedvetna. Det är nästan så att jag börjar tro på att det finns, för att det lyckas övertyga mig från gång till gång :)

Ikväll så fick jag ett pysselryck, det blev inte så mycket av det men jag tillverkade ett par örghängen och lagade en klänning och kom fram till att antingen måste vi flytta eller så måste jag skaffa en ny garderob för just nu befinner sig ca en femtedel av mina kläder i garderoben.. Nu ska jag kolla på ballar av stål och sen blir det sägen för min del, sov gott allihop ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0