sweet home alabama

nu, hemma igen ifrån vår huvudstad och har nyligen käkat och badat i sjötorpa :) så nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, är så sjukt rastlös men det är inte en kotte i stora skultorp som rör på sig.. oj, vad sugen jag blev på kvälls/nattdopp helt plötsligt. det är en bra idé! :) jaja, antingen det eller kolla på reprisen av allsång på skansen som jag såg live men det lockar inte för mycket. justde, uppdateringen oc bilder ifrån smögen och stockholm kommer senare för jag orkar inte göra det nu eller jag har ingen usb sladd till kameran här men men på väg :)

ett snabbt dubbelgrattis till Hanna Mörk och Anine Olofsson som båda har tagit KÖRKORT! Grattis Grattis!

so long my friends :)


Kommentarer
Postat av: tove

åk och badaaa med mig idag! kom igen :D call me!

2009-06-30 @ 10:13:27
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0