arhh!

Nu har det mesta har lagt sig efter min ultra deppdag igår så är jag fortfarande lite smått sur över min lärares beslut till mitt betyg i kursen Engelska B. Jag är inte arg över betyget för det är helt okej och jag kan medge att jag kanske inte är värd att få högre. Det jag är sur över är att de som gått i stödengelska och som enligt mig inte ligger på den nivån som jag gör har fått samma betyg. Min lärares kommentar till detta var att det är för få betygssteg (vilket jag håller med om) och jag ligger högt upp i det betygssteget medans andra med samma betyg ligger längre ner. Men vem fan ser de sen i slutbetygen, det är bannemig inga plus eller minus där!

Så det första är att jag vill ändra betygsstegen och mitt betyg i engelska b, menmen jag har ju goda kunskaper att klara C kursen med högre betyg i alla fall enligt min lärare och det känns ju betryggande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hm! jävla fanskap! JAG fick också bara VG :O vad är det här för skit?!

2009-06-04 @ 16:16:00
Postat av: frida

var jag som skrev haha xD

2009-06-04 @ 16:16:21
URL: http://freeda.webbogg.se
Postat av: A

bara köra på! ta ett allvarligt snack med denna kvinna!

2009-06-04 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0