way down for a minute or two

Just nu är jag på botten av en plötslig deppgrop och kan inte säga att jag är direkt motiverad till nått.. Jag längtar till sommar, sol och värme vilket man inte kan få i Sverige längre. Känns som jag har gjort flera små felsteg som i slutändan gör så att mycket blir fel. Kan nog inte klandra någon annan är min själv men det vore lättare om man hade någon att skylla det på. Jag vill att det ska hända nått radikalt, att det bara plötsligt händer nått och inte är som nu - hela staden står still. nu har jag fått ur min negativitet så får fira med hallon :)


Kommentarer
Postat av: Evita

"visdomsord:" Du är den bästa kälan till att det händer något.

2009-07-14 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0