today, tonight and tomorrow

hej och hå här går det undan! Nu är det dags att åka till Lidköping med folket och träffa lite nya människor! Sen tidigt imorgon så bär det av med Hanna till hennes stuga över dagen ;) Ser fram emot det massor massor! :) Iallafall så är denise och jennie numera försenade men jag ska nog inte säga nått ;P

Outfiten ikväll blir hannas linne ♥, shorts och kofta :) Ganska enkelt men skönt! Får se om jag tar på mig jeans senare ikväll om det blir kallt :) Jag bjuder på den ursnygga posen i spegeln ;) oja!   Have a great night!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag är jätte sugen på att klicka hem dom :P Fast nu ska jag nog ta det lugnt med shoppandet, har fått hem mina efterlängtade skor så jag är super nöjd :)

2009-07-29 @ 00:04:18
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, söt du va :)

2009-07-29 @ 18:25:32
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0