powernap - yeah right

Sofia skulle efter att ha ätit på rådhuset och snackat skit i min soffa ta en liten powernap eftersom hon inte hade fått så mycket sömn inatt. Denna powernap har nu pågått i över en timme. Jag kan inte med att väcka henne så hon får väl sova vidare :) Tog dock en liten bild med camen i datan (bara för att se så att den funkade i mörker) på sömntutan, får se hur glad hon blir när hon upptäcker den :P
 

update: Sofias powernap avbröts av bergström för en kort stund då hon mummlande fick ur sig "carro, jag sover här, okej?" för att sedan i soffan somna som en sten igen :)

Kommentarer
Postat av: Sofia!

hahaha, men vafan! ofta du inte har sagt något eller, haha det va kul carro! :) och jag är ledsen att jag somnade, men det blir bättre ikväll, nu har jag iaf sovit ut :D

2009-07-25 @ 15:50:44
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0