on my mind

Godmorgon eller aa, Godförmiddag!

När jag vaknade så låg jag och tänkte och längtade efter Tunisien (3 veckor!!). Det jag tänkte på var iallafall vilken bränna jag skulle satsa på. Väldigt mycket dagens I-landsproblem! Jag kan ju köra på tubtoppsbikini som jag har haft hela sommaren, spelar ju egentligen ingen roll eftersom det inte har dett någon bränna.. Eller om jag ska ha trekantsbikini. Hm, mycket svårt val och brännan blir ju inte snygg i vilket fall. Men tänkte kolla vad folk tycker är bäst eller snyggast, vad tycker ni?


Jag demonstrerar med mina paintskills vad jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: A

jag skulle köra på dne färg glada bikinin, tubtoppsbikinin? passar dig bra!.... :)

2009-07-28 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0