oh dear lord

info: det är 22,6 grader varmt, helt kvavt och sol! 
 
Jag var tvungen att få ur mig mina uppbyggda aggressioner och bästa sättet är att antingen slå på någon/något eller ut och springa. Så på med skorna och ut i detta underbara  väder. Men jag är fan nöjd! Fram och tillbaka till heneporten, dit 20 min och tillbaka 25! För att vara otränad så är jag nöjd! och helvetikum vad varm, svettig och trött jag är! Men största delen av aggressioner är borta :)

Nu är det bara att dö på golvet med vattenflaskan! So long

Kommentarer
Postat av: anders

mycket imponerad!

2009-07-24 @ 16:28:56
Postat av: Dennis

Är det en person du är arg på så kommer här ett tips från Puh! "Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär."

He en skön fredagskväll :)

2009-07-24 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0