nothing, nothing, not at all

Att jag skulle lägga mig i tid är väl de flesta gånger jag säger det bara nått jag säger och sällan nått som händer. Ikväll efter jobbet så drog jag till Sofia där hon, folk och mat väntade :) Alltid trevligt att få mat utan att göra nått! Blev inte så långvarit där utan åkte hem och var sen ute och promenerade tills nu ungefär. Inte så smart av mig som ska jobba imorogn, det är ju ändå sovmorgon till klockan 10-11 tiden eftersom jag börjar 12 men iallafall.
För att avsluta med någonting som faktiskt är intressant är att jag bara vääntar och läängtar efter att min minidator från dell som ä beställd ska komma! Är riktigt sugen på att ha en liten bruk istället och ett mobilt bredband så är det den som åker med mig överallt :) Måste kolla upp måtten så att jag man skaffa ett snyggt fodral till den och kanske ett sånt stickers till baksidan av locket, också mycket coolt. Någon som har förslag på vart man kan hitta detta? :)
Nu blir det sängen illa kvickt innan man ska upp och ge fler människor fet mat ;) sov gott sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0