No time to think of consequences

Tänkte samla ihop alla helgen och veckans bravader så här på en Söndag. Jag precis tagit en powernap på 1,5 timme efter jobbet och ligger nu och väntar på Pappas pannkakaor - världens bästa!

I alla fall, början av veckan ägnades mest åt att njuta av vädret genom att bada och sola i massor :) vissa gånger i spöregn men det funkar det också! Jag har även suttit mycket i den så kallade Myran vilket för övrigt är Hanna Lindströms bil! en nästan fullt fungerande svart golf som vi har dunkar och skrikit omkring på skövdes gator i :) muy bien!
På Torsdagen så skulle så klart alla som har passerat 18 års strecket ut på krogen och det avr då förfest hos Hanna som jag, Frida och Sofia bestämde oss för att vara med på :) Efter att vi hade följt de som stog på den ocoola sidan med hängpattar så satte jag och Frida oss och snackade och innan vi visste ordet av så var klockan ett :) så kan det gå!

 

Sen dagen till ära så fyller Frida 18 år! Vi fick en liten försmak av detta i Fredags då det var firande hemma hos henne :) Jag, Sofia och Hanna körde på en oseriös men mycket välbehövlig present och gav henne en Hanna Montana pool! Vem vill inte ha det? Den var rosa och lila med massor av fina dekorationer på :) Innan vi kom till Frida så var jag och Sofia i Götet för att se då ifk spelade partille cup! Vilket väder, kanon varmt och super soligt! det gillar vi :)
   

Igår, Lördag hjälpte jag mamma att flytta lite möbler då det renoveras hemma på Solvägen :) Hon bjöd även på Grillad sweet chilli kyckling och ris, väldigt gott! Och sen efter flyttningen så blev det glass och ett snabbt dopp innan det var dags att ta på sig arbetskläderna och tjäna lite pengar :)

Och idag, Söndag har jag som sagt jobbat till 5 och sen sovit :) Har inga planer för kvällen så vi får väl se vad det blir! Hoppas ni får en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0