My head will explode

Ja, just nu känns det som att huvudet ska sprängas, men det var värre på jobbet. Helt yr och vimmsig så det var tur att det inte var mycket folk som ville ha pizza.. Dagen har segat fram men vi var och badade och käkade lunch vid sjötorpa idag, riktigt trevligt! :)

Jag har även glömt att berätta om min och Hannas spontana dag igår. När vi stod och tankade så fick vi hjälp av två snälla herrar att få upp tanklocket. Dessa herrar umgicks vi sedan med hela dagen och kvällen. Vi badade, gick på bio och kollade film, mycket trevligt måste jag säga och spontant dessutom :)

Nu iallafall är jag helt slut i huvudet så funderar på att ta en powernap för att kolla på sex and the city eller ally mcbeal sen :) låter som en kanon idé! so long my friends!


ps, vill bara hälsa alla som ska ut på krogen ikväll en riktigt jävla rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0