here comes the sun, and now it's gone

Igår drog jag, pappa och pillan iväg till Örebro för att bada mer än någonsin. Det var kaononväder så mellan baden låg vi och pressade i solen vilket resulterade i att pappa såg ut som en polkagris och jag fick brännan som jag verkligen inte vill ha. Eftersom det gick över under natten gjorde jag ett tappert försök att visa hur det såg ut med paint :) min bränna är ifrån banden till bikiniöverdlen och bilden bredvid ska visa vilken färgskillnad pappa hade under sin arm!
Och när jag vaknade idag i hoppet om bra väder så icke-san-icke.. det är typiskt svensk sommar väder - molningt och 18 grader :) kanonkul!


Kommentarer
Postat av: tove

härliga paint-skills du har :D borde ställa ut de där på visning!

2009-07-18 @ 18:21:45
URL: http://thowee.blogg.se/
Postat av: andreas

faktiskt ganska bra målat! kunde ine gjort de bättre själv! Såg roligare ut på riktigt haha ! brun belv du!

2009-07-18 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0