baking it is!

Efter att ha ätit lunch hos mamma och haft slapp-stund så fick vi för oss att baka! och inte så lite heller. Sammanlag blev det cupcakes och två sorters bröd! Mina cupcakes blev stora så det är som en hel middag men sak samma :) Jag måste ta bilder så att ni kan få se mina underverk! :)

På tal om inget så hittade jag en sida med inredningsbloggar óch blev mycket sugen på att göra om hemma :) Måla om, pyssla och sånt men det får bli en annan dag :D Iallafall så lägger jag upp några av de bloggar jag har kollat in :)

Husmusen
Homesweethome
Husetpåkullen
Inredningsdesign
Myownhome
Husligheter
Perlan
Husethed
Inspirationsdesign

Nej men nu så är det sängen nästa! :) nighty!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo . :) ja de där cupCakesen var goda, brödet också så det var lyckat. Hoppas på mer snart! Haha. Natti natti

2009-07-21 @ 02:29:12
Postat av: tove

det var ju min syster som vattenskadade den! inte mitt fel ju! hon får köpa en ny till mig ;)

2009-07-21 @ 14:24:50
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0