a small midnight nostalgia

jag sitter uppe och klockan är nu 04.37 . jag och hanna har spenderat dagen i hennes bil, vid vattnet eller framför "filmmaraton", bara det att efter en och en halv film (med pauser) så somnar hanna och vaknar så gott som inte efter det :) aja, tur att min syster kunde hålla mig lite sällskap iaf.

jojo började min lilla rotning i gamla bilder nu istället för senare och nostalgikänslorna bara kom flygande över mig så tänkte dela med mig lite utav det :) många många många minnen som dyker upp bara av att se alla bilder :)



avslutning sista året på vasa

hallonpaj och cider i kyrkparken

göteborgskalaset
cash*
♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia!

nostalgi det vill jag säga, liksom gbg-kalaset, hahahah. det va roligt:)

2009-07-02 @ 23:39:32
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: evita

: ) men visst kan det vara nyttigt att stanna upp och kolla tillbaka vad som hänt och vad man gjort och vilka man var med. kan va lättare att gå fram och upptäcka allt nytt efteråt : )

2009-07-05 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0