a little bit to much?

Måste säga att jag tycker att det är lite hysteri över att the king of pop har dött. När vi var i Stockholm och nyheten kom så satt det folk vid en liten minneslund och grät otrösterligt. Jag tycker att det är ganska konstigt - de kände ju inte ens honom, vissa kanske hade sett en konsert med honom och gillar hans musik men inget mer.. Jag tycker att det är mer så man reagerar om en nära person gör men inte en kändis.Och media gör det ju inte bätte.. Först var det hela nyheten om att han dött och att det kunde ha varit någons fel eller liknande. Sen kom det en video på en helikopter som skulle transportera kroppen och då hävdade folk att de såg att kroppen satte sig upp. Men det kan ju lika gärna ha varit en kropp som de använde för att ta bort all media ifrån den riktiga kroppen. Och nu idag så kör MTV en tribute day till honom och kör bara hans låtar om och om igen med inslag av människor som har jobbat med honom som säger vad det tycker om honom. Plus att tv4 har världens grej till honom också och hans begravning. Det såg mer ut som en välgörenhetsgala än en begravning men jag skulle ju inte tacka nej till att bli hyllad så efter att bara dö..

så, nu har jag fått skriva vad jag tycker om det :) good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0