a bad habit

Det börjar bli en vana att blogga på natten, ingen bra vana för det betyder att jag är uppe onödigt för länge.. Aja idag har jag inte gjort mycket alls :) De stora händelserna under dagen har varit att gå med pappa på en golfrunda, vara på coop, övningsköra och äta tai-mat :) resten av tiden har varit så stillsamma som möjligt. En sak som har varit med mig hela dagen är en låt som spelades i Lidköping, Scotts. Hemskt dåligt band men en låt har bara stalkat mig hela dagen. Aja, får kolla upp detta men nu blir det nog ett tredje och sista avsnitt för ikväll av AMB (Ally McBeal♥) Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Sofia!

AMB, hahah carro! du är för söt :D

2009-08-01 @ 01:27:17
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0