weekend


Hej! Nu är veckan slut och helgen har dragit förbi i ruskig fart. I fredags så var det ju födelsedagsfest hos Julia och jag hade med min nya kamera i högsta hugg men när jag la ifrån mig den för en liten stund så kollar jag och då är alla bilderna borta! åh jag blev så sur så sen va resten av kvällen förstörd.. Sen hittade min pappa att någon hade gjort någon konstig inställning så att alla kort på mitt minneskort försvann! åh skit folk!

Sen i Lördags så gick min vecko-längtar i uppfyllelse, jag fick äta min kebabrulle med vitlöksås! De va helt sjukt, himmelskt, underbart gott! Sen fick jag gå till 20års fest eller snarare förfest hos en av Andreas kompisar, Louise. Riktigt trevligt :) Efter de så åkte jag och Andreas och hämtade min syster och hennes kompisar på ett dicso och sen hem! :D

Och en rolig nyhet är att imorgon måndag så ska amanda klippa mig! Inte riktigt så kort som jag hade förra gången jag klippte mig men typ till axlarna tror jag. Amanda som är utsedd till min frisör får fixa de :) Sofia ska vara med som moraliskt stöd! Det kommer att bli super tror jag :)

Nu ska jag sätta mig vid msn en stund!
Men ha de bra allihop!  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0