jönköping


Mot Jönköping, A6 och Ikea drog jag och Andreas imorse för att shoppa och ha de kul! Precis när vi hade kommit dit och skulle käka så märker Andreas att han har glömt sitt kontokort hemma och det blev därför inte någon shopping för honom.. Jag däremot hade med mig de jag behövde och inhandlade en hel del.

Ifrån A6 så fick jag med mig:
→ Rött-och-vitt randigt linne, H&M
→ Blått-och-vitt randigt linne, H&M
→ Grå väst, H&M
→ Vit 3/4 tröja, H&M
→ Sjal med fjädertryck, H&M
→ 3 örhängen, Åhlens

Från Ikea så köpte jag två nya kuddar till våran soffa, nya badrumsmattor, ben till tv-bänken och en mjukisfotboll till Andreas.

En riktigt kul dag har de varit och idag är det "endast" 292 dagar kvar till min 18 års dag! :)

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0