weekend


I fredags så var det överraskningsfest för Tove ute i Skultorp och det var super kul! :) Jag och Hanna letade som galningar efter en lokal och sen så fixar Andreas så att vi kan vara i Skultorp ifs klubblokal, Tack Älskling!
Och jag som skulle ta bilder med min kamera utan fungerade skärm fick en rolig överraskning när jag fick se att alla bilder var blåa.. Det finns en inställning som man kan göra på kameran så att alla bilder blir blå men det kunde jag ju inte se för att skärmen är paj. Aja, ska sätta mig och göra alla svart-vita eller nått istället. Men tack till alla som kom och gjorde Toves födelsedag oförglömlig! :)

Igår så tog jag och pappa tag i kamera problemet och åkte ut till Mediamarkt, där hittade vi en bra kamera och snäll som min pappa är så fick jag en ny på villkoren att jag ska städa i två månader och aktivt söka jobb. För mig så var det helt okej vilkor för att få en ny kamera. Så för er som läser och sitter inne med ett sommarjobb till mig, Hör Av Er! Jag är i stort behov :)

Idag, Söndag så befinner jag mig i Skultorp hos mammsibumsingen och vi fick finfrämmat av vår granne Nova snart ett år gammal.. Jätte söt och sprallig :) så det är ungefär så som min helg har sett ut. I eftermiddag så är det hem till  ch städa iordning och göra klart inför en vecka till i skolan. Kommande vecka kommer att bjuda på Spanska förhör, Företagsekonomiprov, projekt start och mycket annat roligt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Stämmer bra att pappa är snäll. Kanske för snäll....se till att ta roliga kort och håll löftet om städning och jobb. blogga på och ha det gott. Kram

2009-02-05 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0