happy suprice.


Idag har varit en ganska vanlig dag i skolan och sen på stan med hanna :) När jag kommit hem så blev jag jätte trött så efter att ha suttit vid datorn och gick jag och kollade på tv i sängen.. Då plötsligt så kommer pappa in med telefonen och säger att det är Benidorm (en restaurang som jag har sökt jobb på som liggen 50 meter från där jag bor). Jag svarar och till min stor förvåning så vill tjejen som jag pratar med att jag ska komma dit imorgon och provjobba! Så på två sekunder gick jag från att vara seg till att vara helt exalterad och glad! :) Får se hur de blir imorgon..

Finns dock en risk eftersom jag inte är 18 och inte har någon erfarenhet så vill jag inte ha för stora förhoppningar men hoppas och håller tummarna de gör jag :)



Kommentarer
Postat av: andreas :D

Tuusen Grattis !! Du är värd detta tusen ggr mer än ngn annan! håller tummarna för dig imorn

2009-02-23 @ 18:30:54
URL: http://thool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0