my first day


Nu har jag precis kommit hem efter min prova på tid på Benidorm. Det var super kul men massor att tänka på men man kommer in i det ganska snabbt.. Man ska fixa allt i speciell ordning, de är menyer, sallad och bröd, hålla koll på vems mat det är man delar ut vad det är, sen ska man fixa dricka till alla och kolla att alla här de dem behöver men kul är de. Ska dit imorgon och prova igen så får se hur de går :) fingers crossed!

Nu är jag så sjukt hungrig så ska övertyga pappa att han ska fixa mat till mig! :D Imorgon så är det stepup och core för att sedan gå tillbaka till skolan och göra extra uppgift i FeB, kontera och hålla på, och det måste vara en gigantisk uppgift vi ska göra för vi ska vara där mellan 15:30 till 17:00 men får se hur de går :)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Lindström

Lycka till, Carr! :D

2009-02-24 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0