a new prince is born.


Idag så har även vår u-underbara kronprinsessa förlovat sig med Daniel Westling, en man av folket. När jag såg detta på nyheterna då kungen och Silvia snackade om hur glada de var så blev jag förvånad och besviken, och kom då fram till att jag är Hey Baberiba skadad. Eftersom jag kollar på de så blir de lätt att man tycker att shit va cool kungen är men sen när man ser honom "på riktigt" så är han kul som en trästock :) Så min slutsats blir att kungen och hela kungafamiljen borde släppa loss lite och köra lite Hey Baberiba style! Men Grattis till Victoria och Daniel :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

haha :D vad snällt !! :) vad cooolt du har gjort med blílder och så :P

2009-02-25 @ 13:20:29
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0