whats your name?

Jag börjar med att säga att gårdgen var kanon bra! Tack alla som uppvaktade mig :D speciellt tack till bland annat niklas som hade bakat tårta och fixat presener :) jätte fint var det! Och alla som sa grattis blev jag jätte glad av. Tack tack tack! Just nu sitter jag på marknadsföring med skolans elitgrupp! Snackar hur man ska nå kunderna på olika sätt :) myt interesante! :) men dagen till ära så säger jag stort GRATTIS till min lillebror som blir 9 år idag!! :) lillskiten börjar ju bli stor helt plötsligt :D grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!! Back to school!

Kommentarer
Postat av: tove

yep! jag är fullbokad :D det står i min kalender med så då missar jag det inte, haha ;)

2009-12-01 @ 13:38:07
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0