there are no words


I love them! Hittade en pytteoytte men mycket givande sneak peak från Dior Hommes vårkollektion och där inkluderas dessa ursnugga sneakers med hela-vägen-runt snörning ocg dragkedja i hälen :) Jag gillart enormt! Det är väl egentligen ett tips för killarna till våren men jag skulle gärna glida runt i ett par liknande pjux :)

Sen, bilden kan bara beskrivas med ett ord, Inspitarion! och på hög nivå. det är inte mycket som är fel med den kavajen! Älskar axlarna och sen brocher och egengjórd medalj. Applåder, mycket stiligt. och den mittitärgröna färgen fick precis en ny betydelse för mig, den kan faktiskt vara snygg! :)
blir nog att fixa ihop nått liknande i min egen lilla fixa&trixa hörna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0