the truth came out


Sjukligt, Oerhört, Otroligt snyggt är vad det är! Shit, jag ska ha en sånn vägg i min lägenhet när jag flyttar hemifrån. Enormt coolt. Jag är helt såld i mönster från den där testbilden som kom upp på tv när jag var liten, ingen aning om den fortfarande excisterar men snygg är den i alla fall.

helst av allt skulle jag vilja ha klockan från D&G med just testbildsmotivet på med inte helt säker på om jag känner för att lägga ut massa pengar, där kommer en nyfunnen kärlek in i bilden Tradera. Börje fick mig att börja och när det inte är så mycket i skolan så kommer jag gå wild and crazy på den sidan :) Massa finns det ju!

hallo lover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0