she is just a girl

Helgen är genomförd och veckan har börjat på nytt men denna veckan kommer inte att vara långvarig alls, det är en Måndag med vanliga lektioner och sedan julavslutning på Tisdagen och sedan mina damer och herrar så är det JULLOV! Inte en dag för tidigt kommer detta underbara men ändå sorgligen sista jullov. Njuta är vad jag ger som förslag till speciellt alla treor. njut bara :)

Kom även ikväll fram till att plugga vid en dator resulterar i att man hittar mycket annat som är mycket roligare, även att jag äter mycket godis och sötsaker när jag pluggar men det är nästan ett måste. Ikväll var det mini godis hjärtan och oreos med mjölk som stog på menyn. Oreos måste vara bland det bästa som finns. Thank you Mr.Oreos 

Kommentarer
Postat av: Besmir

SöööötastCarolina!!

2009-12-21 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0