i have been dancing with everybody

Helgen börjar nu komma mot ett slut och det ska både blir skönt men samtidigt tragiskt. Jag har haft en otroligt, fantastiskt rolig helg och hoppas verkligen på fler av samma sort framöver. Det lilla minus som fanns var de höga förväntningar jag hade för club milk, enligt rykten så skulle musiken vara så bra och draget underbart men det föll inte mig i saken alls.. Jag vill dansa till musik där det är text någongång i låten så att man ska "sjunga" lite samtidigt som man dansar. Dedär med baara ljud kan man väl kalla det hela tiden blir lätt uttjötat men gör det bästa av situationen och dansa på fick det bli igår :) Hade en mycket trevlig kväll iallafall.

Idag har jag sovit mer än troligen någon gång innan, det var nästan 12 timmar, inte riktigt men inte långt ifrån. Sen har en del av släkten varit här idag och fikat :) trevligt-trevligt! Nu blir det en kort stund plugg innan det bär av till pizzakväll men lillB :)

från torsdagen på bogrens

från lördagen på vatra, club milk

just dance, don't ask questions


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0