update

åh herregud det var inte igår som man fick sitta vid datorn. Har varit upptagen med massa annat :) Iallafall så har skolan börjat så smått och det är ordagrant smått det har börjat. Det vi gör är att disskutera kurserna och vad vi ska göra. Förutom när vi hade fika (finansiering och kalkylering) då tyckte Stockholm (eller Monika) att vi skulle ha ett diagnostiskt prov, för att se vad vi kom ihåg sen förra året och jag kunde inget! jag visste inte vad jag skulle göra för att räkna ut årets varukostnad.. Det känns lovande inför detta året! :) Aja, nu ska jag kolla på en b film och bara ta det lugnt. Ser mycket fram emot att sova inatt :)

so long my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0