torn

Dagens mest använda ord måste vara Herregud för jag vet inte hur många gånger jag sa det när vi var inne på GinaTricot för shit pommes va mycket folk det var! Och massor av småtjejer, inget illa menat men det var nog en medelålder på 15 där inne :) Iallafall så köpte jag en underbar stickad stor tröja i svart. Det är inte bara jag som kommer att ha den tröjan kan jag säga för det var flera stycken som köpte den också men men..

Imorgon så har jag sovmorgon till 11 så ska hinna ner till stan med hanna och titta lite till på stan. Funderar starkt på att köpa jeansleggings från veromoda. riktigt snygga med bakfickor :) Men nu blir det att avsnitt av McBeal och sen sova ;) Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0