oh no I do not hook up, I fall deep

Första måndagen i skolan är avklarad med plus i kanten. Jag vet inte varför des känns så bra efter att ha gått i skolan mellan 8 och 4 men det gör det! Inte så roligt med Cambridge engelska och Matte C som I-val när man kunde ha gått typ bartekning eller makeup eller nått annat roligt men så är det.. :)

Hade en länge lunchrast idag också så passade på att kila ner till staden en snabb sväng :) muy bien! Hade inte alls mycket att göra där nere så gick ner till clarks och yap, dit jag nästan aldrig går. Jag glömmer nästan bort att den delen av stan finns men iallafall då hittade Tove en supersnygg kavaj modell längre som jag har letat efter men alla jag har prövat har sett ut som en säck men denna var kanon! och priset var ännu bättre 400 kr var ju rena rama rånet :) katsching säger vi bara! Och tack till Tove tovenatorn!

Justdeja, jag hittade ett par u-nderbara byxor på H&M också! Helt vanliga svarta med dragkedjor nere vid fötterna och sen var det inte vanlig jylf och knapp utan det var dragkedja i sidan vilket gjorde att de satt som ett smäck och in med magen på det också! :) kanoners. Så har haft en riktigt riktigt bra dag idag, kanon humor efter en kopp kaffe i skolan innan sista lektionen, den gjorde underverk helt enkelt! :)

Nu ska jag vara ordentlig och börja med de små uppgifterna som vi har fått i skolan redan. Inget stort men det var något i Engelska, plasta in en bok och lära oss några ord.. Det är nästan så att jag ser fram emot det (?) vet inte vad det är med mig idag :)   Have a wonderful one!


Kommentarer
Postat av: tove

bra att du kom ihåg att det var "rånet" och inte "stölden" haha ;) tovenator är allt bra och ha ibland! :D

2009-08-24 @ 19:32:19
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0