my body is spelled D E A D

Nu är tre extremt svettiga och jobbiga men roliga dagar på Sommarland avklarade. Imorgon blir det ner och servera pizza igen i några timmar :) Idag iallafall så stog jag i western kiosken med lite annat folk, hade massor att göra och har skapat ett nytt hat emot sockervadd - att göra den.. Man blir verkligen helt kletig och det fastnar och kliar över hela kroppen :) Så när jag kom hem så såg det ut som jag hade frostiga ögonfransar, lite snyggt ändå :)
Nu ska jag lägga mig och vila min outvilade kropp :) see you lateer!

ett stort tack till dagens änglar, anders och lina som kom och hämtade mig efter nästa 12 timmar på sommarlandet..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja :) fick ett sånt av Mattias när jag fyllde år som kom därifrån. Det var för 2 årsen men jag tror de finns kvar fortfarande :)



Haha, Western. JObbigaste kiosken att städa ju :P Fy säger jag bara. Skulle stått där också igår egentligen men blev flyttat eftersom jag hade sån hosta.

2009-08-09 @ 08:50:09
URL: http://sofielarsson.bubbleroom.se
Postat av: Sofie

haha jaa :P jaa sockervadden går ju åt som attan där ju! Jag fick vara på Newton istället för där är det ju bara kort och godis och sånt. De ville inte att jag skulle hålla på med glass osånt :P



Ska du jobba nånting mer på sommarland eller? :)

2009-08-09 @ 11:13:53
URL: http://sofielarsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0