just a week to go

Om en vecka så är det jag som sitter i Tunisien och njuter av värme, kan ju inte mer än erkänna att det ska bli sjukt gött att komma ifrån Sverige och den svenska sommaren som inte har varit något att hänga i julgranen. Kollade precis lite info om vädret och så där nere och jag citerar apollo: "Ännu lite varmare och torrare klimat än i huvudstaden Tunis. Sommaren är het med temperaturer över 30 grader mitt på dagarna och toppar på över 40 grader kan uppträda." I mina öron låter inte det helt fel och speciellt inte när det är mellan 10 och 12 soltimmar varje dag :) Här ska vi steka ska ni veta! Ett extra plus är att vi har all inclusive på hotellet så gratis dricka och massa sånna bra saker! Sen är det billigt där också, så hoppas att det finns nått att fynda där nere, det är ju ändå afrika! :D En vecka och jag räknar ner! :)


Kommentarer
Postat av: tove

nahaaajs! och jag beger mig nog mot cypern, helt okej det med :D :D :D HEJ DU ÄLSKADE SOL!

2009-08-04 @ 17:57:42
URL: http://thowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0