just a few hours left

Snaaaart så sitter vi på planet ner till värmen! Det ska bli så extremt skönt att få lite riktig värme och inte bara svensk sommar! Mmm, runt 35 grader är inte helt fel faktiskt! :D Har dock lite smått panik eftersom jag har en känsla av att jag har glömt att packa nått men vet inte vad :S Får väl se ifall jag kommer på det.. Aja, ska fixa ny musik till ipoden och sen blir det att gå och lägga sig för att gå upp tidigt och åka till göteborg :) Mot TUNISIEN!

ha det så bra här hemma i Sverige nu! :) morsningkorsning

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Åh, ha en toppenresa! tunisien vill jag också till i framtiden :)

2009-08-11 @ 13:48:14
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0