gnegeght

Har nyligen kommit hem efter en kvällspromenad med Hanna efter att ha gjort engelska. Helt underbart att gå kvällspromenader kom vi fram till och tillochmed när det små duggar lite... Vi bestämde även att så fort vi inte hade något att göra på kvällarna ska vi försöka klämma in så många promenader det går, detta funkar toppen till min livsförbättring.

Justde det kanske jag inte har sagt men vi i familjen sa att när veckan drar igång efter tunisien så blir det förändning. Vi ska börja träna och inte käka massa godis och onyttigheter. no,no,no säger vi till det! Och dagen har ju anpassat sig bara bra till detta fram tills efter träningen men jag har mina anledningar till det moffandet av godis.. Jag var ju och tränade för första gången på år och dar.. Och det kändes min vänner, ojojoj... Att springa på löpband i 20 minuter var ju kanon jobbigt och otroligt varmt och sen stryka på det, u-underbart! :) kommer nog att kännas imorgon.

och förresten till rubriken, jag har inte bara tryckt på massa tangenter utan det är ett hemmagjort slang för gnight. och det uttalas med ett gnegg-ljud i mitten. om ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Andreas =)

- måste säga att det låter juh kanon med nya livet nu efter tunisien =) - men frågar mig också , hur många gånger har jag inte hört det förut hehe, ? hoppas det lyckas!! see yaa

2009-08-26 @ 07:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0