valborg,

är precis avklarad. Alla har gått hem efter att ha grillat och chillat hemma hos mig i skultorop. Jag har inte mycket bilder ifrån denna händelse men det kommer. Det kommer även att finnas filmer på folk på Facebook men även det kommer senare. Jag måste säga att det var en lyckad kväll men roligt och trevligt folk på många sätt ;) så tack så mycket!

Imorgon eller snarare senare idag så blir det jobb för min del, 17-21 med pizzabagarna! Men som alltid pengar är pengar i slutändan. men nu blir det nog sängen iaf, trött som bara den! Ha det underbart och njut av långhelgen :)



Kommentarer
Postat av: Sofia!

hahah, ooh caarrro ;) trevligt folk på många sätt där asså! och filmerna är naajs! men tack för en kul kväll iallafall!!!

2009-05-01 @ 12:17:20
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0