as good as dead

Efter nu snart fyra timmar av pluggande av och till med pauser så har jag studat Svenska och Histora och det är bara segt. Jag känner mig lite stolt över att ha gjort 17 av instuderingsfrågorna vilket resulterade i lite mer än fyra skrivna a4 papper.. känner mih inte så jätte pepp inför varken imorgon eller fredag i skolan, usch usch usch!

I alla fall så var jag med pappa på Skövdes nya handelsplats Elins esplanad även kännt som Maxi och där hittade jag lite grejer och det blev inte alls dyrt i slutändan! Nu blir det en kvällsmacka och sen sova och förebereda för imorgon!
Sov gott Sverige ♥


Inhandlat från vänster:
jeans, gina tricot 399kr

randig tröja, gina tricot 149 kr
ljusa jeans med hög midja, cubus 199 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0