panic - I need help

God kväll!

Efter att ha jobbat i nio timmar idag så kom jag på att jag måste komma på någonting att klä ut mig till på Lördag :) Jag ber om alla förslag jag kan få! Hjälp, hjälp, hjälp. Då bär det i alla fall av hem till Sanna för att fira att även denna tös blivit 18 :D Kommer att bli super kul, det är jag säker på! :) bjuder på en riktigt gammal bild på mig och sanna, ifrån gothia!


Denna veckan så drar även vår underbara klass till Stockholm och gör gatorna osäkra! Sen är inlämning i idrott och spanska läxa det som står på schemat, måste även plugga lite annat för nästa vecka bjuder på tre hemska prov.. Usch usch men det är smällar man får ta :)

Nu så ska jag dricka te och sen sova!
ha det bra, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0